Ostu- ja müügitingimused
1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
1) Müügitingimused kehtivad Helmer OÜ (registrikood: 10272952, telefon: +372 524 0180, e-mail: oyhelmer@gmail.com) veebipoes ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Helmer OÜ (edaspidi Veebipood helmer.ee) vahel kaupade ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad helmer.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood helmer.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.helmer.ee.
2. HINNAINFO
1) Kaup saadetakse Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Loe tarne kohta lähemalt punktis 6 ja “Tarne” alt.
2) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipood helmer.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
4) Veebipood helmer.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.helmer.ee.
5) Kõik hinnad on toodud eurodes
3. MAKSEVIISID
1) helmer.ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV , Coop Pank ja PocoPay pangalinkidega.
2) Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.
3) Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Maksekeskus AS
4) Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
4. TELLIMUSE VORMISTAMINE
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine maksma“
3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.
3) Märkige, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.
4) Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.
5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.
5. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood helmer.ee andma Ostjale üle olemasoleva või Veebipood helmer.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipood helmer.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe helmer.ee pangakontole.
6. TARNE
1) Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
2) Pärast müügilepingu jõustumist garanteerib veebipood helmer.ee tellimuse kohale toimetamise Ostjale ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
3) Tarneaeg on keskmiselt 1-3 päeva. Erandlikel juhtumitel on maksimaalne võimalik tarneaeg kuni 45 kalendripäeva.
4) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe helmer.ee pangakontole.
5) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6) Veebipood helmer.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood helmer.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
7) Tarneviis:
Kauba tellimine Cargobus – 5€
Tarne eest tasumine toimub peale paki välja võtmist.
Täpsem info: www.cargobus.ee/ee
7. TAGASTAMISÕIGUS
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kui kaup on praak või ei vasta helmer.ee kodulehel olevale tootekirjeldusele tasub taganemiskulud Veebipood helmer.ee.
Lepingust taganemise korral maksab kauba tagastamisega seotud algse tarnekulu helmer.ee.
2) Kauba vastuvõtmisel peab veenduma, et pakendid on terved. Enne saatedokumendi allkirjastamist palun veenduda, et kauba pakend on terve. Hiljem pretensioone ei rahuldata. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitlema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib esitada vabas vormis ning saata see aadressile oyhelmer@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Ostja peab Veebipoele helmer.ee kauba tagastama viivitamatult pärast avalduse esitamist või hiljemalt sellele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Veebipood helmer.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa.
6) Toote tagastamiseks tuleb saata taganemisteade e-posti aadressile oyhelmer@gmail.com.
8. VÄÄRAMATU JÕUD
1) Veebipood helmer.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood helmer.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
1) Veebipood helmer.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
2) Ostja peab puuduse ilmnemisel Veebipood helmer.ee-le pretensiooni esitama hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt või paberkandjal arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3) Veebipood helmer.ee ei vastuta
– Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutusjuhendi eiramisest, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise ja hoiustamise tulemusena,
– toote normaalse kulumise eest.
4) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressil oyhelmer@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
5) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
10. OSTJA ÕIGUS PÖÖRDUDA EUROOPA LIIDU TARBIJAVAIDLUSI LAHENDAVA PLATVORMI POOLE
1) Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile oyhelmer@gmail.com.
2) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
3) Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.